Het coronavirus en jouw SEAT dealer
Jazeker, onze SEAT dealers en servicepartners zijn open voor onderhoud. Ook onze showrooms zijn volledig geopend. Daarnaast staan onze verkoopadviseurs telefonisch en online volledig voor je klaar. Alle vestigingen nemen de voorzorgsmaatregelen in acht om de veiligheid en gezondheid van iedereen te waarborgen. Mogelijk zijn er gewijzigde openingstijden van toepassing. Neem voor meer informatie over aflevering en alle mogelijkheden contact op met de dealer. Via onderstaande link vind je de contactgegevens van de dichtstbijzijnde dealer.
In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat je misschien aarzelt om één van onze dealers te bezoeken. Weet dat onze dealers alle geadviseerde voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om jouw gezondheid te beschermen.
Onze gehele organisatie, dus ook onze dealers, volgt de richtlijnen van het RIVM. Dit houdt onder andere in dat we binnen een mondkapje dragen, elkaar contactloos begroeten en zowel onderling als met jou tenminste 1,5 meter afstand bewaren. In alle vestigingen is extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. In de werkplaats werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Alle medewerkers met klachten blijven thuis. Als je zelf gezondheidsklachten hebt willen we je vragen om het bezoek uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak met je. Neem hiervoor contact op met jouw dealer.
Afleveringen kunnen in bijna alle gevallen gewoon doorgaan. Neem hiervoor contact op met jouw dealer. Zij kunnen je hier meer informatie over verstrekken en je op de hoogte brengen van de details van jouw bestelling.
Jazeker, dat kan zeker! Neem contact op met je dealer om de mogelijkheden te bespreken.
Ja, onze werkplaatsen zijn geopend. Je kunt eenvoudig een afspraak maken via onze werkplaatsplanner. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met een van onze servicepartners.
Ja, je kunt geheel kosteloos een werkplaatsafspraak afzeggen of verplaatsen. Sommige dealers bieden ook service op locatie of een haal- en brengservice. Het afzeggen of verplaatsen van de werkplaatsafspraak is dan mogelijk niet nodig. Neem contact op met jouw dealer voor de mogelijkheden.
Ja, je kunt de zomerbandenwissel gewoon inplannen bij jouw dealer.
Ja, de verplichting om op tijd een APK uit te voeren blijft. Tijdens een APK wordt de technische staat van een auto gecontroleerd waardoor de voertuigveiligheid op de Nederlandse wegen blijft gewaarborgd. Als je geen APK laat uitvoeren, dan kan je een boete krijgen. Kun je niet langskomen? Neem dan contact op met de dealer om de mogelijkheden te bespreken
Neem contact op met je dealer om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele levering aan huis.
Onze Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. Zo proberen we het fysieke contact te minimaliseren en tegelijkertijd om jou mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaar je tijdelijk andere service dan je van ons gewend bent, maar wij willen geen enkel risico nemen voor jouw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op je begrip voor deze uitzonderlijke situatie.
Bel 0800 - 0242500 bij pech (gratis) in Nederland.
Zorg ervoor dat je de klacht die je binnen de garantie wilt claimen, binnen de garantieperiode wordt gedocumenteerd. Neem hiervoor tijdig telefonisch contact op met jouw servicepartner zodat deze dit als kwaliteitsmelding kan vastleggen.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met jouw dealer of onze klantenservice.
Neem contact op met jouw dealer Neem contact op met onze klantenservice