Leusden,
04
maart
2019
|
09:00
Europe/Amsterdam

SEAT lanceert Tarraco via pakkende Nederlandse mini-docu’s

SEAT lanceert Tarraco via pakkende Nederlandse mini-docu’s

  • Tarraco-campagne focust op persoonlijke verhalen
  • Thematiek van Nederlandse SEAT-campagne: ‘Why Not Now’

SEAT heeft het startschot gegeven voor de Nederlandse introductie van de Tarraco SUV, met een campagne waarbij de focus ligt op persoonlijke verhalen. Onder de campagneslogan ‘Why Not Now’ benadrukt SEAT dat je het verwezenlijken van je dromen niet moet uitstellen tot later, maar dat het draait om het nu.

SEAT heeft ervoor gekozen om voor de lancering van de Tarraco in Nederland gedeeltelijk af te wijken van de internationale launchcampagne. Dat heeft geresulteerd in een puur Nederlands concept dat naast de campagne uit Spanje wordt ingezet en recht in het hart van de Hollandse doelgroep landt. In de campagne - die SEAT samen met reclamebureau Sunshine and Sausages heeft ontwikkeld - wordt de ruimte van de Tarraco gelinkt aan de mentale vrijheid die je als inzittende(n) ervaart. In drie portretten worden Gert-Jan, Peter en Ineke geïntroduceerd. Deze drie inspirerende Nederlanders – echte mensen, geen acteurs – gooiden het roer om en joegen hun dromen na. Ze bleven niet hangen in de sleur en routine, maar pakten de kans om hun leven te vernieuwen met beide handen en lieten zich niet stoppen door alle redenen die je kunt bedenken om dat niet te doen. Daarmee sluiten de verhalen perfect aan op de mentaliteit van SEAT en de thematiek van de SEAT Tarraco-campagne; Why Not Now?’

De drie mini-docu’s zijn hier te bekijken:

Inspireren

De ‘branded content’ campagne die nu loopt, brengt niet alleen op een natuurlijke manier de nieuwe SUV van SEAT via persoonlijke verhalen onder de aandacht. De statements moeten ook een nieuwe doelgroep aanspreken en die inspireren om net als de drie Nederlanders open te staan voor iets nieuws. De mini-docu’s zijn online en via de verschillende sociale platformen te zien. Daarnaast zijn delen ervan ook te zien in een bioscoopcommercial die SEAT in geselecteerde bioscopen vertoont.

SEAT betreedt met de Tarraco de wereld van de grote SUV’s. Het model – na de Arona en Ateca SEAT’s derde SUV - is naar keuze leverbaar met vijf of zeven zitplaatsen. SEAT’s nieuwe vlaggenschip heeft een krachtig design en biedt veel gebruiksgemak. Bovendien gaan sportiviteit, comfort en een enorme ruimte bij de Tarraco uitstekend samen. De SEAT Tarraco is leverbaar vanaf € 37.950*. De eerste exemplaren staan inmiddels bij de Nederlandse SEAT-dealers.

De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.