Welkom

INFORMATIE VOOR UNIVERSELE AUTOBEDRIJVEN

Waar kan ik terecht voor Technische informatie?

Universele garages kunnen technische informatie verkrijgen via erWin de Elektronische, Reparatie- en Werkplaats-Informatie van SEAT. Deze is te vinden op erwin.seat.com. Mocht je op deze manier niet aan de benodigde informatie komen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice:

088 - 0330106. Geopend maandag t/m zaterdag, van 08:00 tot 20:00 uur. Of mail naar: [email protected]

Werkplaatsuitrusting en speciaal gereedschap


088 - 0330106. Geopend maandag t/m zaterdag, van 08:00 tot 20:00 uur. Of mail naar: [email protected]


Afhalen van speciaal gereedschap bij importeur volgens dealercondities. Catalogus bedrijfsinrichtingen en speciale gereedschappen zie: erwin.seat.com.

Hoe word ik SEAT Servicepartner/Erkend reparateur?

Hoe kun je Servicepartner worden? Als je meer informatie wil of je wil aanmelden als servicepartner, dan kun je ons dit schriftelijk kenbaar maken:

Pon's Automobielhandel B.V.
Afdeling Netwerk Management
T.a.v. J. Chornelis
Postbus 72, 3800 HD Amersfoort



Waar kan ik terecht voor een After Sales Training?

Pon Academy, trainingen:
Bekijk het opleidingsprogramma van Techniek SEAT. Voor actuele informatie over technische opleidingsplannen en/of aanmeldingen kun je contact opnemen met de Pon Academy op 033 - 4341600. Het tarief voor trainingen bedraagt € 340,- (ex. BTW) per persoon, per trainingsdag.