Wij zijn meer dan een merk. Wij zijn CUPRA.

We zijn niet exclusief, maar zeldzaam.
Niet industrieel, maar ingenieus.
Niet op maat, maar speciaal.
Niet afgestemd, maar aanpasbaar.

cupra ateca
cupra ateca

CUPRA Ateca

De CUPRA Ateca is het resultaat van alle kennis die we hebben, over hoe te innoveren en het evenwicht kan worden gevonden. Het allereerste CUPRA model, de CUPRA Ateca brengt ruimte en rijplezier dichter bij elkaar dan ooit tevoren. 

Lees meer

CUPRA TCR

De CUPRA TCR krijgt vorm. De eerste raceauto van CUPRA heeft het koperkleurige CUPRA-logo voor- en achterop en wijkt op een aantal punten af van de versie voor de openbare weg. 

Lees meer

cupra tcr
e racer

CUPRA E-RACER

De allereerste elektrische TCR-toerwagenracer ter wereld, de CUPRA E-RACER, heeft een aandrijflijn die normaal gesproken 300 kW/408 pk levert, met een piekvermogen van 500 kW/680 pk.

Lees meer

SEAT Leon CUPRA

cupra black

Leon CUPRA Black

De Leon CUPRA Black modellen onderscheiden zich door matzwarte onderdelen zoals de grill, de buitenspiegels, de modelaanduiding en 19 inch lichtmetalen velgen, die tevens in dezelfde kleur zijn meegespoten. Nu met ruim € 3.000 voordeel! Vanaf € 40.950. Financiering mogelijk vanaf €359,- p.m.

Lees meer

Leon CUPRA R ST

Koperkleurige accenten, overal waar je kijkt, carbon onderdelen in het interieur en exterieur en de meest krachtige motor.

Dit is de nieuwe Leon CUPRA R ST. 

Lees meer

cupra r st
cupra r

Leon CUPRA R

Alles wat je nodig hebt op een circuit, maar dan geschikt voor de Nederlandse wegen. De nieuwe CUPRA R heeft een onwijs krachtige motor, extra veel luchtinlaten en is afgewerkt met koolstofvezel elementen om het gewicht extra laag te houden.  

Lees meer

Leon CUPRA 300 ST

300 pk, 0-100 in 4,9 seconden in de 4Drive versie en nog steeds ruimte voor het hele gezin + bagage. Dit is de Leon CUPRA 300 ST. 

Lees meer

cupra 300 st
cupra 5 deurs

Leon CUPRA 300 5-deurs

300 pk in een SEAT Leon, het is mogelijk dankzij de CUPRA versie van de Leon. De krachtbron achter dit vermogen, is de 2.0 TSI motor. Met de DSG-bak vertaald dit zich naar een acceleratie van 0-100 in 5,7 seconden.

Lees meer

Waar een raceauto wordt vrijgelaten

Raceauto's worden als de meest ultieme auto's gezien. Het probleem met raceauto's is alleen dat deze niet de openbare weg op mogen. Door de nieuwe CUPRA lijn van SEAT is dit verleden tijd. De auto's van SEAT CUPRA zijn gebouwd met voor 60% dezelfde onderdelen als die van de racewagens. Hierdoor delen zowel de raceauto's als de straatlegale auto's dat sensationele gevoel tijdens het rijden.