Welkom

INFORMATIE VOOR UNIVERSELE AUTOBEDRIJVEN

Waar kan ik terecht voor Technische informatie?

Universele garages kunnen technische informatie verkrijgen via erWin de Elektronische, Reparatie- en Werkplaats-Informatie van SEAT. Deze is te vinden op erwin.seat.com. Mocht je op deze manier niet aan de benodigde informatie komen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice:

088 - 0330106. Geopend maandag t/m zaterdag, van 08:00 tot 20:00 uur. Of mail naar: [email protected]

Werkplaatsuitrusting en speciaal gereedschap


088 - 0330106. Geopend maandag t/m zaterdag, van 08:00 tot 20:00 uur. Of mail naar: [email protected]


Afhalen van speciaal gereedschap bij importeur volgens dealercondities. Catalogus bedrijfsinrichtingen en speciale gereedschappen zie: erwin.seat.com.

Hoe word ik SEAT Servicepartner/Erkend reparateur?

Je kunt een informatiepakket aanvragen door dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. Je stuurt ons hiertoe een brief met het verzoek tot aanvraag, inclusief de door jou gewenste vestigingsplaats voor de servicevestiging, op uw originele bedrijfspapier en ondertekend door de directeur aan:

Pon’s Automobielhandel B.V.
Afdeling Netwerk Management
T.a.v. J. Chornelis
Postbus 72, 3800 HD Amersfoort

Waar kan ik terecht voor een After Sales Training?

Pon Academy, trainingen:
Bekijk het opleidingsprogramma van Techniek SEAT. Voor actuele informatie over technische opleidingsplannen en/of aanmeldingen kun je contact opnemen met de Pon Academy op 033 - 4341600. Het tarief voor trainingen bedraagt € 340,- (ex. BTW) per persoon, per trainingsdag.