Header SEAT Klanten service Schade

Diefstal, vermissing of inbraak

Bel altijd eerst de BerijdersDesk op (033) 454 95 55. Zij zijn bereikbaar van 08.00-17.30 en daarbuiten word je doorgeschakeld naar de Alarmcentrale.

  1. Heb je schade door inbraak of poging tot diefstal? Vul binnen 48 uur dit schadeformulier in zodat we voor je aan de slag kunnen.
  2. Doe bij diefstal, vermissing of inbraak aangifte bij de politie. Dat kan ook online.
  3. Een medewerker van het Schadeteam neemt contact met je op.
 

Vervangend vervoer bij diefstal

Voor contracten die zijn afgesloten vanaf 1 februari 2016, is het vervangend vervoer na diefstal standaard geregeld. Standaard heb je pas recht op vervangend vervoer na 24 uur, bij diefstal werkt dit iets anders. Je krijgt meteen een vervangende auto, je hebt recht op maximaal 30 dagen vervangend vervoer waarbij je wel je maandtermijn van je private leaseauto doorbetaalt. Als de auto na 30 dagen nog niet is teruggevonden wordt het contract ontbonden en kun je een nieuwe contract afsluiten. Heb je vóór 1 februari 2016 een contract getekend, dan kun je in jouw contract terugvinden of je recht hebt op vervangend vervoer. 

 

Kentekenbewijs of -plaat verdwenen

 

In geval van verlies of diefstal van het kentekenbewijs en/of de kentekenplaat volg je het proces zoals hierboven beschreven. Houd er wel rekening mee dat voor de vervanging kosten worden doorbelast (€ 60 exclusief kentekenplaten en € 90 inclusief).

Veelgestelde vragen2

Veelgestelde Vragen

Heb je vragen over SEAT Private Lease? Bekijk hier alle antwoorden op de veelgestelde vragen.

Lees meer

Einde contract2

Einde Contract

Ben je private lease-klant van SEAT? Lees hier dan alles over wat je kunt verwachten wanneer je contract afloopt.

Lees meer