SEAT Private Lease

Klantenservice en informatie

SEAT

Lees hier meer over hoe wij je helpen tijdens de looptijd van het private leasecontract. Schade, pech, onderhoud of jouw contract aanpassen? Er staat een heel team voor je klaar!

Onderhoud of pech

Ontdek wat te doen bij pech, onderhoud of bandenwissel.

Lees meer

Schade

Schade aan jouw  SEAT? Vervelend! Bekijk hoe je zo snel mogelijk weer op weg kunt zijn.

Lees meer

Praktische informatie

Informatie die relevantis voor het gewone dagelijkse gebruik, zoals de autoverzekering, bekeuringen, en facturatie.

Lees meer

Diefstal of inbraak

Lees hier wat je moet doen na inbraak of diefstal.

Lees meer

In het buitenland

Naar het buitenland? We vertellen je hoe we je helpen in je voorbereiding, of als er wat gebeurt.

lees meer

(Aanvullende) Voorwaarden

Lees hier de (aanvullende) voorwaarden die van toepassing zijn op het SEAT Private Lease abonnement

Lees meer

Einde Contract

Je contract verlengen?Je SEAT overkopen? Lees hier wat je opties zijn als je contract bijna afloopt.

Lees meer

Mijn Contract

Lees hier hoe je je contract aanpast of wijzigingen doorgeeft in persoonlijke gegevens.

Lees meer

Klacht indienen

Vul het online klachtenformulier in op de website van SEAT Financial Services

Ga naar formulier

Bel onze BerijdersDesk

Stel je vraag direct aan een van onze medewerkers.

Tel:(033) 454 95 55

Veelgestelde vragen

Bekijk hier een overzicht van de meest gestelde vragen

Bekijk vraag en antwoord

Contact gegevens

Je contract loopt viaSEAT Financial Services.Vind hier alle contact-gegevens op een rij.

Bekijk contactgegevens

Alle onderwerpen a - z